Jak sprawdzić dostępność produktów?
Wszystkie produkty wystawione w sklepie są dostępne.
Wysyłka zamówionego towaru następuje maksymalnie do trzech dni roboczych.
W celudodatkowych informacji prosimy o kontakt:
mail: sklep@szklane-mozaiki.pl lub telefonicznie: 503-877-037
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email wyślemy informację o zrealizowaniu zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Wysyłka zamówionego towaru następuje maksymalnie do trzech dni roboczych.
W celu dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
mail: sklep@szklane-mozaiki.pl lub telefonicznie: 503-877-037
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
– firma kurierska przedpłata
– firma kurierska pobranie

Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Jak zapłacić za zamówienie?
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew na konto bankowe,
płatność za pobraniem,
płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Nie ma takiej możliwości. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, dokonując zakupów w naszym sklepie, wyrażasz zgodę na otrzymanie faktury vat w formie elektronicznej na podany adres email.

Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 503-877-037.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 503-877-037.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Mosaicoo